Sabtu, 3 Julai 2010

Tale of two cities.

             Dari pekan kecil ( Kuala Pilah )  ke bandar besar ( Shah Alam ) . Hari ni aku baru je daftar masuk kat UiTM Shah Alam. I should be happy because i finally in Shah Alam, tapi aku still x happy. I really miss all my friends in Kuala Pilah. Nak buat mcm mane, dah mmg kene tukar. I have to follow order, even though i'm a rebellious type of person.

before

know

Sekarang kat bandar besar, so aku pun x tau la boleh ke aku sesuaikan diri kat sini. I really like the small town.  Kat situ semua orgnye sngt friendly, so aku sngt suke. Kat sini aku belum tau lagi, i'm hoping that it will be the same here. I'm not that friendly, mesti sngt susah nak start balik. Let's hope 4 the best. 

p/s : Really miss u. 

2 ulasan:

  1. chill suhairi. just take a good care about urself. dan yang paling penting, no need to be someone else. BUKTIKAN, walau kita tercampak kat mane pon, kita xmudah terpengaruh. Good luck dear fren! :)

    BalasPadam